Brug for hjælp? – kontakt os i dag:
Kontakt Bøgskov A/S
Østergade 33 F
5610 Assens
Tlf.: 64 71 56 46
E-mail: jf@boegskov-vvs.dk
Vi glæder os til, at høre fra dig. Vores dygtige medarbejdere står klar til, at løse dine opgaver. Vi løser altid opgaverne korrekt og effektivt, med et højt fokus på service undervejs. De dygtige og fagudlærte håndværkere i vores stab, har mange års erfaring og ekspertise indenfor en bred palette af områder. Her på vores hjemmeside kan du læse omkring vores forskellige kompetencer og løsninger inden for både vvs og energi.
Vi hjælper dig med dine projekter
Vi står altid klar til at hjælpe dig med dine projekter, og vores kompetente medarbejder har altid et godt råd. Vi tilbyder rådgivning og professionel sparring med alle slags kunder. Uanset om du er en privatkunde, erhvervskunde eller kommer fra en offentlig institution, så kan vi hjælpe dig med din opgave. Vores medarbejdere har store kompetencer og erfaring, med forskellige kunder.
Vælger du Bøgskov VVS, Bedre Bad – Bedre Enregi Assens, som din samarbejdspartner, får du en professionel og pålidelig partner. Vi har et stort fokus på kundetilfredshed, og forlader først opgaven når alt er ryddet op, og installationen står klar til brug. Som del af Bedre Bad Kæden får vi yderliger tilført viden omkring de nyeste metoder og teknikker, hvilket du som kunder, kan drage nytte af.
Vagttillæg
Akutte problemer opstår desværre ikke kun inden for almindelig arbejdstid. Derfor har vores døgnvagt en akuttelefon for eksisterende kunder, så I altid har en livline, hvis uheldet er ude.
Vær opmærksom på, at du vil blive opkrævet en højere takst uden for almindelig arbejdstid.
Et vagtudkald koster således 3.240,- kr. inkl. moms. Denne pris inkluderer den nødvendige arbejdstid for den akutte del af opgaven. Varer vagtudkaldet mere end 2 timer, faktureres de efterfølgende timer til vores standardtimetakst + overtidstillæg. Eventuelle materialer, som udbedringen kræver, lægges oveni.
Når du ringer til vagttelefonen, vil du altid få en uddannet fagperson i røret. Ofte kan vi være behjælpelige med at finde en midlertidig løsning ved at guide dig over telefonen og efterfølgende foretage udbedringen inden for normal arbejdstid – men som kunde har du selv det endelige ansvar for at vurdere, hvor akut problemet er. Vi kommer naturligvis gerne, hvis du ønsker det.
OBS: I perioden fra 1. maj – 30. september 2023 udfører vi kun meget akutte opgaver i boliger, f.eks. sprungne vandrør mv. Vi reparerer således ikke f.eks. gaskedler uden for normal arbejdstid i denne periode.
Undgå ekstraudgifter, når du lader din VVS-installatør stå for indkøb
Som kunde kan det umiddelbart virke som en god løsning selv at stå for indkøb af diverse VVS-varer og materialer, men i mange tilfælde ender det med at gøre installationsarbejdet dyrere.
Når installatøren selv har stået for indkøbene, er I begge sikret, at materialerne lever op til de nødvendige standarder og krav, samt at garantien og kvaliteten af det udførte arbejde er noget, installatøren kan tage det fulde ansvar for.
Derfor må du som kunde forvente at blive opkrævet et tillæg for installationen på 25 % af timelønnen, hvis du selv vælger at stå for indkøb. Vi forbeholder os samtidig retten til at takke nej til installationer, hvor vi ikke er sikre på, at vi kan stå inde for det færdige resultat.
Kontaktformular
Udfyld nedenstående formular, så vender vi tilbage hurtigst muligt. Sammen løser vi din opgave.